Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~teo73 | użytkownik

imię i nazwiskoTadeusz Ibrom adresGlwice/Londyn zarejestrowany20.09.2008 @01:07:52 ostatnio na stronie20.01.2012 @12:02:16



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypetadeusz_ibrom Gadu-Gadu2048498
digarty145 komentarze136 posty na forum0

komputer / sprzęt
Pentax DSLR i parę słoików do niego

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~agrumes    08.10.2009 @17:25:53
zgadza sie
zreszta malo mam prac pozowanych ;p
~cisza7    14.06.2009 @10:43:02
zapraszamdo oceny moich prac
~anikulapokuti    06.03.2009 @15:42:25
dzieki za komenty pozdro i zapraszam czesciej
~canett    05.03.2009 @09:30:26
ona po prostu ma takie śliczne usteczka dziękuję
~DIRTYHARRY    03.03.2009 @10:18:17
~Plokami    28.02.2009 @18:17:24
Dziękuję za komentarze Co do tych gór, to też trochę ubolewam nad prawym górnym rogiem zdjęcia, bo najlepiej mi nie wyszedł :/ Chociaż z drugiej strony lepsza widoczność gór pewnie trochę "spłaszczyła" by fotografię
Pozdrówki
_______
Ułebał mu jeb.

~Teta    24.02.2009 @12:45:35
Dziękuje za tyle uwagi i miłych komentarzy - bardzo mnie to motywuje, bo w zasadzie od niedawno poświęcam się fotografowaniu ...
z przyjemnościa obejrzałam Twoje zdjecia- wiel tu ciekawych obrazów i choc moją domena jest pejzaż to gratuluję Ci niebanalnego spojrzenia w kadr pozdrawiam
~Typhoone    23.02.2009 @12:11:36
ps. nie no przeciez kapliczka jest ostra jak zyletka...
chciaz jak sie pomniejsz w jpg to zawsze leci po jakosci :/
dzieki
_______
Nikt nas nie pytał... co z nami będzie?
Nie prosiliśmy się na ten Świat...
Nikt nas nie pytał jak Świat ma wyglądać... A ponoć żyjemy w obrzydliwych czasach...

~Typhoone    23.02.2009 @12:05:34
no w sumie mozna bylo lodke inaczej przykadrowac
pozdro
_______
Nikt nas nie pytał... co z nami będzie?
Nie prosiliśmy się na ten Świat...
Nikt nas nie pytał jak Świat ma wyglądać... A ponoć żyjemy w obrzydliwych czasach...

~Typhoone    23.02.2009 @12:00:38
przeciez one mialy byc przepalone :/
fajne foty
pozdro :D
_______
Nikt nas nie pytał... co z nami będzie?
Nie prosiliśmy się na ten Świat...
Nikt nas nie pytał jak Świat ma wyglądać... A ponoć żyjemy w obrzydliwych czasach...

~misska    20.02.2009 @13:05:12
hm. dziękuję za oceny. ;D
_______
zapraszam do mnie
~Thomas29Needles    23.10.2008 @19:47:12
Hell,

Tutaj Robson... Zaraz pooglądam foty


T29N
~SunshineFear    13.10.2008 @22:51:42
Wiem, ale stylizowane niczym pocztówka
_______
Beautiful things suddenly ugly
But that's how it goes
~Shimano16    13.10.2008 @22:21:03
nie komentuje tego czego się czepiasz...jeśli masz zły dzień nie musisz się wyżywać na innych....poza tym jeśli uważasz że twoje rady są dobre to powiem ci że się kompletnie na tym nie znasz....pozdrawiam...
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt